وبلاگ اطلاع رسانی گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

فقط چندین ساعت فرصت دارید

دانشجویان زیر، هنوز تکلیف نمراتشان مشخص نیست و فردا آخرین مهلت ثبت نمره است: (با من تماس بگیرید. . . هرچه سریعتر)

کارآموزی:

کلثوم صفری، نازیلا عباسی، نرمین قاسمی، حامد مجدی، الهه جعفری آلمان آباد


پروژه: 

نجیبه خداویردی، سحر شکوری، مریم صفری، معراج فطرت قره باغ، فریده بهراد، معصومه بیرامی، مهسا جوان دل، سودا علیزاده، منیره عمرجویی، سردار خواجوی اسکندیانی، شبنم رسولی قاسملوئی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کمال محمدی اصل

پاسخ به سؤالات طرح شده

در ادامه پست قبل،دو سؤال مطرح گردیده بود و از آنجا که به من ایمیل نزده بودند، امکان جوابگویی به آنها را به صورت خصوصی نداشتم و مجبور شدم در این قسمت به آنها جواب بدهم:


1- مطرح گردیده که برخی از اساتید دو جلسه پشت سر هم در یک روز کلاس گذاشته اند، که متأسفانه بنده از این موضوع بی اطلاع بوده ام و الان هم که باخبر شده ام احتمالا سیاست مرکز بر این بوده است ولی اگر چنانچه از اساتید گروه خودمان است بفرمایید تا بنده شخصا از آنها توضیحات لازم را بخواهم.


2- در رابطه با کاراموزی، نهایت تلاش بر این بوده که دانشجو در دانشگاه به کار گرفته شود، با اینحال متأسفانه مواردی از آن دست که یکی از دانشجویان مطرح کرده بود اتفاق می افتد که واقعا از دست همه خارج است. همین دانشجو سؤال دیگری هم داشته اند که بهتر است از طریق ایمیل به آنها جواب بدهم. به من ایمیل بزنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کمال محمدی اصل

پوزش از عدم حضور در نیمسال جدید

دانشجویان محترم

ضمن عرض پوزش، بابت عدم حضور در دانشگاه، خواهشمند است هرگونه پرسش و یا نظر خود را بصورت ایمیل برای اینجانب ارسال نمایید. از توجه شما متشکرم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کمال محمدی اصل

مراجعه جهت تعیین محل کارآموزی

دانشجویانی که تا کنون نسبت به تعیین محل کارآموزی خود اقدام ننموده اند، هرچه سریعتر به کارشناس رشته (خانم شجاع) مراجعه نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کمال محمدی اصل

گروه کامپیوتر

تاریخچه گروه کامپیوتر در مرکز ارومیه


دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه در سال 1383 با پذیرش دانشجو در رشته علوم کامپیوتر، در سال 1385 مهندسی نرم افزار، در سال 1386 مهندسی فناوری اطلاعات، در سال 1387 مهندسی سخت افزار کامپیوتر و در سال 93 با مهندسی کامپیوتر (در گرایشهای نرم افزار، معماری سیستمهای کامپیوتری، مهندسی فناوری اطلاعات) به فعالیت مشغول است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کمال محمدی اصل